Zaterdag

Ik ontving vanochtend de volgende sms, vanaf een mij onbekend nummer: ‘Hoi Eef. Alles goed? Even over zaterdag: is een foto waar ik ongeveer 1,5 jaar ben en sta ‘baby’ genoeg of moet ik echt baby zijn? En is een kopie ook goed? Wil de foto liever niet kwijt zijn…..X’
Nu weet ik niets van baby’s en foto’s (hoewel ik gisteren wel ‘zal ik een baby’tje nemen’ tegen de hond zei, maar dat bedoelde ik niet echt serieus), het vreemde is echter dat er op zaterdag een afkorting in mijn agenda staat die ik niet begrijp (ik heb hem wel zelf geschreven). Ik heb de persoon terug ge-sms’t, maar heb nog geen reactie mogen ontvangen. Ik hou jullie op de hoogte.

3 Reacties to “Zaterdag”

  1. MarsMania Says:

    Ik kreeg dinsdag een sms.

    ‘Beste frank. Wij hebben vanavond een afspraak voor de bezichtiging van de kamers, maar heb het adres nog niet ontvangen. Heb net geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand te pakken, zou mij het adres kunnen sturen? Groeten, ingrid.’

    Ik heb niet terug gesms’t. Maar ik vind dat zo’n persoon wel moet reageren, als ik wel had gesms’t.

  2. Katyo Says:

    Jaren geleden kreeg ik zo’n sms met ongeveer deze tekst; “Jongen, als je binnen een uur niet bij mij bent dan maak ik het uit!!” Ik wilde dexe dramatische breuk niet op mijn geweten hebben en heb terug gesmst. (ook niks op terug gekregen volgens mij) ( benieuwd of die jongen er binnen een uur was)

  3. hetlevenleertvanzelf Says:

    Haha, wat goed. Ik kreeg ook ooit deze: ‘Hi meisjes. Even makkelijker zo en ik heb toch nog 10.000 sms’jes in mijn bundel. Maandag de 31e staat wat mij betreft. Komen jullie gewoon uit werk en hoe laat is dat? Ik ben gewoon thuis, verlof hè. En wel of geen mannen? Ik denk er nog even over na…misschien ook leuk een keer zonder? Xx Nienke.’
    En ik ben een tijdlang gebeld door een oude meneer die dacht dat ik een familielid was, en elke keer weer moest ik hem uitleggen dat ik dat niet was. Ik ben ook wel eens gebeld omdat iemand dacht dat ik iemand was die jarig was, maar dat was ik niet.

Plaats een reactie