terug naar de jaren 50 met discovery channel

Na snickers dat tegenwoordig mannenbrandstof schijnt te zijn (voor dikke slome mannen) is nu ook discovery channel niet meer voor vrouwen. Kijk maar:

Deze advertentie zag ik gisteren in de krant. Discovery channel is alleen nog maar voor mannen. Want vrouwen willen geen spannende, slimme, interessante avontuurlijke tv. Die willen domme romantische films en chocola en roze pantoffels en Brad Pitt. Als ze tenminste op tijd klaar zijn met koken en de afwas. Donder op discovery of ik kom keihard beerwraak op jullie nemen en geloof me dat doe ik niet met gemanicuurde poezelig zachte handjes maar met slimme interessante avontuurlijke maar vooral vlijmscherpe super berenklauwen. Pfft. Watjes.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: